رپ اسلامی !!!!!!
نوشته شده توسط : محمد
نذری بده خودتو نشون بده

حالم بده احوالم بده

خوابتو ناتموم دیدم

مکه و جمکرون دیدم

حالم بده احوالم بده

ضایع شدم

جمعه گذشت نیومدی بازم من آواره شدم

حالم بده احوالم بده

آقا من حالم بده

چشمام شوره زده

هی میگن مومن بسه

توهم ظهور نده

حالم بددددددددددده

من گدا و سگتم

بیا تو شفام بده

جلو پات گاو میکشم ندا بده

کی میخونه ممد طاهریه یا حجته

حالم بددددددددده

بیا خبش بکنیم

بگو چی چی دوس داری

بیا جورش بکنیم

حالم بده

من دارم هنگ میکنم

یه حالیم

با این و اون گپ میزنم فک میکنم باقالیم

با رپ اسلامی دیگه جهانیم

خیلی بده من حالم بده


حالم بده رپ اسلامی گوش بده

ثروتو بیخیال بیا نذری بده

نذری بده

یالا نذری بده



:: موضوعات مرتبط: عمومی , جوانان , ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: